Thursday 5 January 2012

cine sunt eu ?

Cine sunt eu? Eu? Eu sunt cea ce sunt, am fost creata din cea ce sunt, si voi ramane cea ce sunt ! Eu sunt o persoana care vrea ceva, vrea sa realiseze ceva din ceva! Eu sunt eu cea care inca mai crede in vise si cea care inca ma-ai priveste la stele, imaginanduse printre ele! Eu sunt cea are a invatat sa planga , sa tipe, si sa se retraga singura in tacerea ei. Eu sunt cea care incearca sa fie cineva cine nu e! Eu sunt cea ce sunt deoarece asa sunt, si nu ma voi schimba, pentru-ca asfel nu voi mai fi eu! Eu incerc sa fac bine, cand defapt toate imi es rau. Mereu ma uit in onglnda si ma intreb "asta sunt eu?. Drar stiu ca eu sunt asa cum sunt deoarece imi place sa fiu cea ce sunt! Dar ineori ma schimb, cresc, ma maturizes, vad lumea cu alti ochii, vorbesc alt fel, si in ciuda a toate astea ma simt asa singura si asa deeee.....
Dar iubesc sa fiu eu !!!!!

3 comments:

  1. ea e nikoooo:*:*:*:X:X::X:X

    ReplyDelete
  2. Aplauze pentru colega noastra

    ReplyDelete
  3. Alex nu mai sunt colega sunt fosta colega ;)

    ReplyDelete